вторник, 13 сентября 2016 г.

დღე მესამე
გავეცანით მეორე მოდულს:
გავიმეორეთ წინა მოდულზე განხილული საკითხები,
სტანდარტების და  ინდიკატორების მიხედვით შევქმენით პროექტის შესაბამისი მიზნები,  რომელიც გადის მაღალ სააზროვნო უნარებზე და შევამოწმეთ ბლუმის ტაქსონომიით . განვიხილეთ 21-ე საუკუნის უნარ -ჩვევები. განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების რუბრიკა და შევარჩიეთ ჩვენი პროექტისთვის შესაფერისი ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.

2 комментария:

  1. ძალიან დაწვრილებით და სრულყოფილად გაქვს რეფლექსია დაწერილი.

    ОтветитьУдалить
  2. ძალიან დაწვრილებით და სრულყოფილად გაქვს რეფლექსია დაწერილი.

    ОтветитьУдалить