დღე მესამე
გავეცანით მეორე მოდულს:
გავიმეორეთ წინა მოდულზე განხილული საკითხები,
სტანდარტების და ინდიკატორების მიხედვით შევქმენით პროექტის შესაბამისი მიზნები, რომელიც გადის მაღალ სააზროვნო უნარებზე და შევამოწმეთ ბლუმის ტაქსონომიით . განვიხილეთ 21-ე საუკუნის უნარ -ჩვევები. განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების რუბრიკა და შევარჩიეთ ჩვენი პროექტისთვის შესაფერისი ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
გავეცანით მეორე მოდულს:
გავიმეორეთ წინა მოდულზე განხილული საკითხები,
სტანდარტების და ინდიკატორების მიხედვით შევქმენით პროექტის შესაბამისი მიზნები, რომელიც გადის მაღალ სააზროვნო უნარებზე და შევამოწმეთ ბლუმის ტაქსონომიით . განვიხილეთ 21-ე საუკუნის უნარ -ჩვევები. განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების რუბრიკა და შევარჩიეთ ჩვენი პროექტისთვის შესაფერისი ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
ძალიან დაწვრილებით და სრულყოფილად გაქვს რეფლექსია დაწერილი.
ОтветитьУдалитьძალიან დაწვრილებით და სრულყოფილად გაქვს რეფლექსია დაწერილი.
ОтветитьУдалить